Look by Linn

3 mars

Mannen jobbar dygn.
Igår var vi på kyrkis och Julian höll sig vaken hela tiden, tycker em-vilan är lite ojämn när han ska/vill sova. Igår sov han 16.00-17.00. Så efter kvällsbadet fick han vara uppe tills 19.00 och sen somnade han rätt snabbt. Väcktes i morse 06.00, helt ok!
Frukstbestyren är inte riktigt som förr, efter blöjbyten och påklädning så är vi nere i köket 06.45. fixar gröt till Julian, plockar ur diskmaskinen, matar Julian, som har blivit lite gnällig nu vid matning (fast han äter upp allt). Vi ska titta på Zeus när han äter och när han inte äter.. Och när Julian ätit klart försöker jag mig på att värma min mjölk till kaffet (dricker bara mjölk ch blandar i Nescafe, jag får för mig här att jag dricker en god "Latte" utan skum). Men nu har Julian kmmit in i en mamma-period och är lite ledsen när man sätter ner honom på golvet, så vi sitter och myser mest hela morgonen, vid 08.00 har jag hunnit få i mig både kaffe och fil, torkat snor, tröstat,myst lite till, sjungit "Titta tita titta, var är lampan?" 100ggr, Julian har upptäckt mina öron..igen.., släppt in/ut Zeus 3 ggr..och tvättat, hängt tvätt..och inte så mycket mer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar