Look by Linn

5 mars

06.46 vaknade Julian och en lördag dessutom. ..och jag vaknade 05.43?!

Igår em åkte Christofer och Julian bort till Henke och barnen, men redan efter ett par timmar så saknade jag dem. Jag kom på mig själv att undra om Julian var med och upptäckte nått, eller skrattade, busade och jag inte fick vara med och uppleva detta..eller blev ledsen och jag inte fanns där och tog hand om honom. Fick verkligen hålla mig för att inte ringa och säga att han snart blev trött, en rätt så uppenbar sak att märka och det skulle jag upplysa om?! Man behöver ju inte dumförklara någon i onödan, så jag höll mig. och de kom hem 18.15, mat hade de ätit, så det var bara ner i badet och sen i säng och han somnade på en gång.
Jag tycker det är jätteviktigt att de gör saker tillsammans bara de två, men jag får verkligen tänka på att inte lägga mig i. Han gör på sitt sätt och jag mitt.

Igår gick jag i mysdress hela dagen, och man blir som man ser ut...tyvärr. jag tappar fortfarande hår, inte alls i den mängd som när det började, men mer än vanligt. Tycker dock inte att det känns på tjocklecken. Men min "lugg" har snaggats och står åt alla håll, samt att den är ca 3 cm lång. Den övriga luggen är 2,5 dm.. shysst Hockeyfrilla, med andra ord..

1 kommentar:

  1. Linn, jag har samma problem med mitt hår! Luggen är så gräsligt ful, försöker förgäves vattenkamma ner den :)Tänk så lång tid det kommer att ta tills håret ser normalt ut igen...! KRAM

    SvaraRadera