Look by Linn

Måndag

Var det idag jag skulle vara frisk?
Jag trodde febern brukade gå ner efter några dagar.. jag har haft prblem att inte kunna somna m på nätterna när jag vaknat, trodde det berodde på att lagt mig så tidigt. Igår var kl 22.30 senaste gången jag tittade, vaknade ändå kl 02.00 och frös, tog på mig en munkjacka och sov med under täcken.
I morse kl 07.00 hade jag 39.8 i feber, jag är ju inte superpigg om man säger så!
Jag brukar inte ta febern, då jag känner rätt fort om jag har feber, men jag tyckte det var så konstigt att jag nu sen i fredags haft feber och ville vara säker. Julian är bara snorig ingen feber, skönt men jag smittar väll honom snart..stackarn.
Måndagsmyset hos Josefina kan vi glömma, tyvärr . Tycker det är det bästa sättet att starta veckan på.

Carola; vi gick på simskolan i 2 omgångar fom i höstas. Och som du skrev, vi blev säkert sjuka därifrån, de sista 10ggr var vi på plats hälften av gångerna. Så vi passade för en fortsättning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar