Look by Linn

26 mars


Sol sol sol..hela dagen lång, men det blåser kallt.

Gick ner till stan tidigt och spanade efter en mobiltelefon då min nuvarande sjunger på sista versen..

Gillar Nokia och fann en gammal modell som var praktisk och snygg, Nokia E52 - Metallic.. inge speciell kanske, snyggar i handen än på bild.

När jag kom hem låg min familj ute på altanen, Julian hade precis somnat och mannen...solade.. Julian har kommit på att det roligste han vet är att stoppa hans fingrar i min mun, näsa och in i ögonen..jag är inte lika intresserad av dessa aktiviteter dock.


Filtar, leksaker, sol och lek..



Var tvungen att fylla på med sötsaker i frysen, men det blev lite mycket kladdkakssmet i formarna.. hoppas de går att bjuda på..annars måste jag äta upp dem själv.. upps..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar