Look by Linn

2 veckor & idag tog han flaskan.

Idag var jsg runt på en liten loppis runda. Jag hade både ammat & bytt på Colin. Räknade med att va borta i ca 45 minuter.. Men redan efter halvtid, ringer Chtistofer att Colin var jätteledsen. Som tur var hade jag fryst in det jag pumpade ut i förra veckan. Så när jag kom hem hade mannen en mätt, sovande bebis på sitt bröst. För mig känns det bara bra att åks iväg korta stunder och låta Christofer få hela ansvaret för båda. På det sättet löser han det mesta.
Jag gjorde min premiär att gå utanför huset på 2 veckor.
Det var uppfriskande.
Inatt blir det bara jag & småkillarna hemma.. Spännande.. På natten när Julian vaknat så är det Christofer som gått över till honom, för att lära honom att somna om själv i sin säng.
Räknar med mycket kaffe i morgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar