Look by Linn

Idag är det Mvc!

och jag har lyxat till med både och pimpat håret och sminkat mig..händer inte ofta.
vad kallas det när man har "foglossning" på insidan?! Det är säkert normalt, hoppas det för det har jag nu..
Igår tog äntligen mannen läggningen. Då han jobbat hela helgen, såå har jag hängt med Julian dygnet runt, och just nattningen har han bökat med så enormt nu på sistone. Och igår vart det likadant, även när Christofer tog hand om honom. Men jag låg i soffan och bara kunde vila, lyx lyx lyx.
Som vanligt blev det ca 5st vakna i natten, upp och kissa- avbrott i sömnen. Och att man vaknar ca 4-5 ggr, bara för att man ligger tokfel. Julian kom in efter midnatt och redo att gå upp innan 05.30?!.. Men jag var relativt pigg i både kropp & skalle. När kände jag såå sist?!
Men det är tack vare att Christofer var ledig i går kväll och jag kunde hämta hem lite energi. Och har man det orkar jag sminka mig, kul att inte behöva se ut som en rugguggla, bara för att man känner sig som en.
Igår kände jag att nu var det dags, no more choklad!
Ner måste ju alla gravidkilon gå, så det är lika bra att försöka tjyvstarta nu... 2 veckor innan. Jag fixade ju det med Julian, såklart jag kommer bli väck dessa med. Måste kanske gå på charmkurs under min "inget-snarr-period". Eller så håller sig folk borta.

1 kommentar:

  1. Det var den foglossningen jag hade från v. 30.Så fort jag böjde mig kändes det som om hela underlivet m.m. skulle falla ner på golvet. Så jäkla obehaglig känsla.
    Vad sägs om den tredje sen? ;-)

    SvaraRadera