Look by Linn

Inga mer förvärkar! check!

När killarna hade åkt på kalas, gick jag och lade mig, sov nästan i 1 timme?! Som sagt, jag är trött nu! Inga mer förvärkar som innan, mot kvällen kom det lite till och från, men det var mest hur jag satt eller låg i soffan som avgjorde hur ont jag hade. Ryggen är helt katastrof!
Somnade strax efter 21.
I morse hade jag ett sms, min äldsta väns mormor hade gått bort igår.
Livet har en början och ett slut.
Jag träffade henne många ggr, det känns i kroppen när någon nära försvinner från livet. Men så är ju livet, det tragiska är när livet försvinner för någon som precis fått det. Kan fortfarande inte sluta tänka på Annie, som födde en frisk dotter, men dog direkt efter födseln.
Mina tankar och känslor går nu hela tiden till Julian, JAG kommer inte ha några svårigheter att dela min kärlek till alla mina killar, det svåra blir att få DEM att förstå att kärleken finns för dem LIKA mycket.
Ieftermiddag kommer mamma med tåget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar