Look by Linn

Sista träffen med min barnmorska idag!

Hon ringde på fm och frågade om jag kunde komma tidigare, det betydde att jag fick ta en promenad till sjukhuset..som är dyngnära..men inte för mig. Men jag gjorde en chansning, som resulterade i en skitvärk i rygg och mage efter halva vägen.. hela vägen tog ca 20 minuter! I min snigeltakt.. men men 5 dagar kvar.
Så var det då dags för vägning, har ju haft en paj våg här hemma, sen kom jul i Nora och all härlig choklad som Elin bakar. Men +20kg stod vågen, och det har varit min maxvikt i tanken denna gång. Så jävla skönt att det inte var mer. +27 var det med Julian och de sista kilona var kämpiga. Men oxå svårt att hålla igen då man inte kan röra på sig och jag är inte den som säger -nej tack! när det gäller sötsaker, speciellt inte när jag tycker synd om mig själv. Men nu känner jag mig nöjd. Jag fick tyvärr skitont, men hjärtat slog bra och hon tror att killen i magen kommeer nog väga nästan 4 kg..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar