Look by Linn

Att försöka klaffa 2 killar med deras sömn.. går sådär!

Och nu är vi inne i 2-barnsrulijansen..
Christofer tog läggningen med Julian 18.30.. Colin somnade för kvällen ca 21.
han äter inte lika mycket som Julian gjrde när han var liten, men mina bröst tror det, så de är gigantiska nu. Och Colin brukar kunna sova ca 3 timmar (om det inte är nån som står och skriker bredvid, eller bankar en bil i väggen..bredvid vaggan.) Så vid 23- tiden vad jag tvungen att pumpa ut i båda.. anade mjölkstockning, "big time".
Gick sen och lade mig..och då vaknade Colin, amning igen. Blöjbyte #2. Sen somnade han på mitt bröst.. och där låg jag med febersvettningar, både han och jag var svettiga efter en stund.
Strax efteråt vaknar Julian och är ledsen, Christofer går in och sover med honm inne på hans rum.
Colin vaknar igen vid 04.00 amning, blöjbyte, amning, rap, klädbyte.. och så vaknar Julian för dagen 04.50!
Han ser då att jag är vaken och det går inte att få honom att varva ner. han har nog saknat mig.
Så när Colin somnat går C upp och gör iordning Julian, ner med honom och där byts vi av..
Nattens sömn ca 3,5 timmar.
Går runt nu med bh-inlägg i ull jag fick av Linda, världens bästa present om man får barn i januari.
Kankse dags att få lite egentid = en dusch?!

1 kommentar:

  1. men tänk sen, när Colin fått lite mer rutiner och du ibland kan lyckas få båda att sova lunch SAMTIDIGT! Det, det är ren och skär lycka :) / Carola

    SvaraRadera