Look by Linn

Ska kanske börja packa en väska nu..

Just hemkommen från förlossningen. Har där pratat med både barnmorska, läkare och en narkosläkare. Fick en tid jag ska vara där i morgon. Jag är en ANING nervös, inte alls kaxig.. känns som jah kan gå med värk lite till.. eller nej, där ljög jag.
Skönt att ha mamma här nu, Christofer jobbar hela dagen, mamma stjutsar mig ram & tillbaks, fixar lite som vanligt och jag kan bara vila. Är fortfarande jättetrött, hela tiden. Julian vaknar nu senast 05.30. Men det är väll rena semester, vad som komma skall. Hans mrgnrutiner när han var en liten skit var ju kl 04.30 när vi steg upp...
Har inte ens tagit fram en väska.. ska börja packa om en stund. Ikväll blir det duschning med rengöring från sjukhuset, sen ingen fast eller flytande föda fom midnatt.
Ska försöka lägga ut bilder & blogga från mobilen när/om allt går bra i morgon...

3 kommentarer:

  1. Vi håller alla tummar och tår för er imorgon och ser fram emot bild på Colin!
    KRAM!! / Carola

    SvaraRadera
  2. Lycka till min fina vän!!
    Det kommer att gå jättebra och det är en mycket häftig upplevelse med kejsarsnitt. :-)
    Många kramar

    SvaraRadera
  3. Tänk Linn...nu är ni snart i mål!
    Förstår om du känner dig pirrig, men tänk på det underbara du har framför dig. Ska tänka på dig i morgon och önskar att allt går bra.
    Stora varma kramar

    SvaraRadera