Look by Linn

Fredag den 13:e!

Sovmorgon till kl 06.00.
I över en vecka har min kropp varit "speedad", sovit max 4 timmar per natt, ändå inte trött på dagarna och jag har varit energisk i kroppen att få hålla igång. Alltså hålla igång i ca 15 min, vila 15, fixa lite, vila lite.. ryggen och magen har värkt som fan, men jag har lyssnat på den och kunnat grejsa på i en lagom takt. Helt underbart att få pyssla med nått man tycker är kul, istället för att bara ligga och ha en ständig värk. Men så i förrgår sa det bara "poff" all energi och ork, var som bortblåst. Gästrummet står fortfarande i nerrivda tapeter..var ska mamma sova på måndag?! Det rummet var ju inget jag kunde ha gjort nått i ändå, såååna projekt är mannens, mina är de lätta och inte så tidskrävande.
Men nu vet vi att det måste bredspacklas, slipas och sånt skittråkigt.. sen målas vitt, SEN kommer fondtapeten upp.
Ni är många som får ta skulden om det inte blir snyggt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar