Look by Linn

Dusch, pedikyr & lockar - check!


Idag kom Jenny och lilla Olivia och hälsade på.
Hade bestämt mig för en liten minirenovering på mig själv idag. Amningshormonerna gör att jag svettas & fryser dygnet runt. Så en "upppiffning" kändes rätt så aktuellt när jag skulle få besök. Men det gäller att planera och allt i superfart. När Christofer lämnade Julian på dagis och jag ammat och fått Colin att somna, blev det duschen, raka benen, fila tårna, fötterna, på med lite nagellack. Torka håret, fixa lite lockar och sen plocka undan alla leksaker sm låg runt/ i soffan.. och sen lite tidig lunch innan Colin vakna.. Ibland är man så effektiv och ibland ligger man på soffan hela dagen/ammar byter blöjor..
Idag är vårt lilla hjärta 1 vecka.
Kom han inte igår?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar