Look by Linn

5 timmars sömn i natt! I`m back!

Igår hade jag värmekudde på brösten hela dagen, låg och kallsvettades men det blev bättre till slut. Kände mig jätte febrig, men med ingen feber?! Ringde förlossningen men de sa´att amningen ger dessa hormonsvallningarna. Glömde det..
Ammade sista passet och lade mig ca 22.15, Colin vaknade vid 02.30 aming, byte, amning, byte... Inatt sov han på mig hela natten. lade en lite kudde på mitt bröst så det inte skulle bli så svettigt för oss. och sista passet låg han på sidan.
Julian tassade in strax innan kl 06.00.. men då var jag utvilad och låg och myste med honom en stund. Colin vaknade, så då tog Christofer Julian, ny blöja, och dagiskläderna på.



Sen gick jag och Julian ner tillsammans, så som vi gjorde innan. Fixade lite tills de andra killarna
kom ner och Colin var mer hungrig..

Riktigt kallt idag, Christofer tog återigen Julian upp till dagis på pulkan och med fårskinnet i. Hörde att det var-10 i morse.. brrr..

Tänker inte gå ut i kylan och få mjölkstockning pga den..det får jag ju tydligen lätt ändå.

Somnade på soffan nästan 1 timma på dan. Lyx!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar