Look by Linn

Lördag den 14 januari.

När kl var 08.30 gick jag upp och la mig i sängen, mannen tog över.
Vaknade igen 10.00?! Men fortfarande kände jag mig trött i kroppen, lite dumt nu i efterhand att ha varit så glad över den energikicken jag hade för några dagar sen, jag utnyttjade den till fullo.
Gästrummet står frtfarande under paus, en väldigt dålig idè att påbörja detta nu?! Men mamma kommer på måndag, hon brukar vara en problemlösare i det mesta. Tänkte ju dock inte att hon skulle göra såå mycket denna gång, mer att vara med Julian och det är fullt tillräckligt.
Jag känner en stor oro hur Julian kommer ta detta med att det flyttar in en bebis här. Jag var i Stckholm i sommras i 2 dagar, och han hade det toppen med Christofer, men jag saknade ihjäl mig.. nu kommer jag ligga på sjukhuset i några dagar.. det kommer bli mycket känslor. Jag tänker nästan bara på hur Julian kommer att ta det inte alls på hur lillebror kommer att vara, normalt?!
Killarna åkte brt till Madde och Henke och gick på promenad, så jag passade på att bara vila själv här hemma nu på em.

1 kommentar:

  1. ja, jag tror det är normalt! Och jag tror det kommer att gå jättebra för Julian. Han har ju mormor där! Min stora struntade i att jag var på BB 3 dagar ( och pappa de första 2) för han hade mormor :) Jag däremot längtade mig sönder efter honom, trots att jag hade en alldeles underbar bebis i famnen. Kommer att gå kanon! Snart dags :) / Carola

    SvaraRadera