Look by Linn

5 april, en solig men kall skärtorsdag.

I dag fick jag besök av Erica och Mio, som är 2 månader äldre än Colin. Julian och Mios strebror Vilgt har gått babysim ihop och nu går de i samma grupp på Vittra.
Efter lite kaffe och melon tog vi en promenad i solen, men det blåste riktigt kallt. Gick inom hos dem och spanade på deras renovering. Fick en massa inspiration, bla dessa fina fönster, som hon använder som ramar.Vill oxå ha!Gick upp och hämtade Julian med enkelvagnen, men det gör jag inte om. Han går åt sitt håll och har skitkul, jag får springa efter och bära honom hem. Jag får starka armar.. försöker tänka positivt.. nästa gång blir det dubbelvagnen.
Idag är jag och småkillarna förkylda. Perfekt inför påskmiddagen i morgon hos Yvnnoe?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar