Look by Linn

- grader ute inatt..

men nu är det + 4 ute kl är 7.15.
Har klätt på killarna sina "onepiece", på vädret sägs det att det ska regna i påsk, ifjol gick jag i sommarklänning + 25 ute, så härligt om det inte vore för att även då var Julian förkyld. På Långfredagen fick han inte luft och det blev ilfart till akuten, i bilen dit fick han slem i halsen och hela han blev blå, C tvärnitade och jag slet upp hnom ur hans stol och fortsatte färden med han i mitt knä. Vi var inte kaxiga då... Förkyldningsastma var orsaken.
Så denna påsken kan bara bli bättre, då har jag hellre regn och blåst. Och iår blir vi med på släktmiddan, dock lite snoriga, men det kommer vi inte undan.
Inatt låg jag i lyxsängen, lyx pga av att jag ff är lika kär i själva sängen, lyx pga att jag får mer plats när det är bara lilla Colin som trängs i dubbelsängen och lyx för att det är bara han som väcker mig.
Han åt vid 5-tiden som han brukar, tänkte då att jag bör höra Julian när som helst på ovanvåningen..
Väcktes av att han stod och ryckte i grinden, och det hördes rejält. Måste ha somnat in djupt för kl var 06, skönt. Men jag "sov räv" ett tag till och tänkte att detta kan inte mannen sova ifrån. Och mycket riktigt hörde jag honom gå upp på toan, pratade med Julian och sen gick och lade sig igen.. men vid 06.30 hade jag dåligt samvete, så det var bara att börja dagen.
När är det påskkärrningarna knackar på?
Måste inhandla godis till dem (och mig).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar