Look by Linn

Dagens träning.

På fm, var jag och Colin ute på promenad i 45 minuter, det var ff kallt då men efter lunch blev det varmare.
Här låg tidigare bara singel, tyckte det var så tråkigt och inte fyllde det inte heller.
Hade dessa stenar vid entren, ville inte ha dem där, då det växte gräs emellan, så jag körde 6 vändor med skottkärran. Det tog ca 1 timme. Sen rensade jag ogräs under staketet.
Jag har funderingar att det ska vara nått mer längst denna vägg, men vad, vet jag inte ännu.

2 kommentarer:

  1. Kanske rosor? På en spaljé?

    SvaraRadera
  2. Jag älskar rosor, men tyvärr sköter jag inte dem jag redan har... de sitter i rabatten som vi nu ska lägga trädäck över. Men jag tror att efter vi byggt klart det, så får man en annan bild hur det ser ut och då kanske jag vet vad som ska vara där. Kanske rosor i kruka på trädäcket.
    tack för tipset.
    Linn

    SvaraRadera