Look by Linn

Sömn går före romantik.

Igår natt fick jag så dåligt med sömn, och med det kommer ett väldigt ocharmigt humör.
Jag kan ta att jag får mindre sömn, pga amningen, men när Julian ligger och snurrar, sparkar en i ryggen, pratar och väcker både mig och Colin (att väcka Christofer har han inte lyckats med..ännu). Då blir man knäpp. Så igår gick jag och Colin in i vårt kmmande sovrum och premiärsov i himmelsängen, det gick kanon, sov bra mellan amningarna. Hörde vid 05 att Jaulian var uppe ch gick, fram och tillbaks.. in på toan och spolade..snackade lite.. lät han hållas i ca 1 timme. Sen hörde han mig när jag gick upp och kissade. Gjorde iordning Colin först, sen gick jag upp till Julian (Christofer sov ff). Fix och trix och sen ner igen, plocka ur diskmaskinen, Julian får sin shake, jag tar kaffe och frulle.. och så är dagen igång.
Jag kommer fortsätta sova i himmelsängen, jag och Colin. Christofer i vår säng och Julian i sin.. tur att vi har många sängar, det räddar ens sömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar