Look by Linn

Övertrött is da shit!

Berättade för Christofer att Julian inte sovit på dan och det var nog bäst att han lade honom vid 18-tiden.. annars kan han bli övertrött...
Nej då, det behövdes inte, vi äter, går ut lite så han får frisk luft, badar och sen somnar han gott och sover läääänge, var nog hans filosofi.
19.15 gick de upp för läggning, inte bra tid eftersm Julian bara grinade och skrek, hörde här nere hur maktlös Christofer var och han erkände när han km ner att Julian visst blev övertrött, så att lägga honom så sent var inte en bra idé.
Min man är exakt likadan som jag, måste testa själv först, sen kan vi ändra uppfattning.
Hörde Julian röja på ovanvåningen ordentligt vid 06.30.. då hade han varit vaken ett tag, alltså sover han inte längre, fastän han slopade vilan på dagen och lade sig samma tid som vanligt. Då vet vi det.
Christofer ropade ner till mig om jag var vaken, så kunde jag ta hand om Julian och han somna om. Rätt skönt att sova här nere.. man tar över morgnen när man själv vaknar.
Idag inget regn?
Ser solen tom och jag har bokat lunchdate med Lisa på stan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar