Look by Linn

Skit blogg!

Bloggen har fått nytt utseende.. när man gör inlägg. Nu kan jag inte göra inlägg från mobilen längre med flera stora bilder, utan bara lägga ut 1 liten bild med texten.
Kanske jag kan lägga upp från akmeran, men då den är på lagning.. så vet jag inte.
Christofer har jobbat i Helsingborg idag och kör även där i morgon. Långa arbetspass, men trevligt att han går upp FÖRE mig ibland.
Regnat hela dagen, har sålt barnkläder på loppisen..hållt mig hemma hela dagen, att lämna och hämta Julian på dagis har fått mig att komma ut en sväng.
Mamma och Sven kanske kommer nu i helgen och hjälper oss att påbörja altanbygget.
I morgon ska jag göra en provuppsättning på en bröllopsfrisyr.. sååå kul!

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Hej
    Tog bort mitt förra meddelande då jag såg att du redan löst svaret på min fråga:)
    Hoppas det rättar till sig....
    fortsätt insperera!
    Kram

    SvaraRadera