Look by Linn

Inez kalas på Busfabriken.

Så fyllde vår guddotter 4 år, kalaset hölls på Busfabriken i Prinsessrummet, såklart.
En otroligt uppspelt 4-åring med sin kusin Vallis.


Julian kom till himmelriket. Christofer försvann snabbt med honom så fort vi kom in.. sen avlöste vi varandra och så fick vi några fyspass på köpet..
Men när alla var samlade skulle vi äta i Prinsessrummet, vi bar in Julian, som protesterade, han skulle UT & LEKA!!! Så det var bara att släppa ut honom igen.
Alvin & Madde

Therese & Emilia
Det här är 1:a gången Julian tackar nej till mat, men efter 1 timme så var jag tvungen att få i honom nått att dricka iallefall, han höll ju igång med ett högt temto. Så jag satte mig med hans "matkorg" mitt ute i leklandet, så att han kunde se allt och inte känna sig instängd i ett rum och kankse inte få komma ut igen, så fick jag i honom några "nuggets" och lite Festis. Men det var med mycket list. Han hade igentligen inte tid. Och så fort han var klar, så sprang han iväg, och det var bara att kuta efter.
De andra satt och åt i lung och ro.

Öhhh.. jaha!
Christian, Henke & Leon
..in genom hinderbanan...
.. och upp..


Farmor & Leon.


Madde hade bokat kalaset då det var som minst folk fredagar kl 16.30 och sen stänger de kl 19. Fullt ös hela tiden. Julian älskade verkligen stället och speciellt bollhavet.


Efteråt köpte vi Thaimat, åkte hem, åt, bad, läggning, Lets dance.. tidig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar