Look by Linn

Trött, tjock & bitter!

Trött;
Colin vaknade 03.30, hungrig. Julian kommer samtidigt in och ska upp i sängen, han smnar inte utan ligger och vrider sig, sparkar mig i ryggen eftersom jag ff ammar. Upptäcker då att han kissat igenm, byte på Julian. 04.45 får jag nog och vi gör ett försök att Christofer tar med Julian in till sitt rum och de ska sova där, men han blir bara ledsen och jag förstår attt det är kört, han går efter mig och ska ligga PÅ mig, jag är skittrött nu.. Colin kan inte somna för att Julian är bökig, men gör det till slut. Julian somnar 05.30, 06.00 vaknar Colin.
Känner mig helt "cockolocko" nu.
Tjock;
Har gått upp 1 kg på 2 dar?! Nån mer som lyckats med sånt?! Christofer gick ner 6 kg med sin magsjuka, jag hade en lättare variant, men gick inte ner nått.. utan upp 1 kg nu.
Bitter;
Att vara trött och inse att man har gått upp i vikt, då blir man bitter.
Det är bara kaffe som gäller, för mannen jobbar och Julian är hemma från dagis (trdde han fick gå idag, eftersom han är ledig på fredag, men sånt måste jag informera om tidigare, så det gick inte). Och så inbillar jag mig att det är muskelmassa som jag fick igår när jag bar på stenarna, som syntes på vågen, så blir dagen kanon..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar