Look by Linn

Läggningen gick ju bra iallefall..

Somnade starx efter 22.. Christofer kom hem från jobbet vid 23.. vaknade, och kunde inte somna m. Julian började grina inne hos sig.. efgtersom Christofer jobbat hela helgen, samt ska jobba i dag, kände jag mig manad att gå upp.
Trodde jag lugnat ner honom men vid 01 så var han ännu mer ledsen, han skulle sova hos oss..
och väcker såklart Colin, som sov i sin spjälsäng.. ammning samtidigt som jag försökte lugna ner Julian som var såå förtvivlad, och att bli tröstad av Christofer var INTE aktuellt.
Tror nattens sovtimmar kom upp till 3!
Min skönhetssömn i himmelsängen är borta då jag vill vänja Colin att sova i sin säng. Så det blir att sova alla tillsammans igen.
Men tanken är ju att flytta ut vår dubbelsäng ute i hallen så att Clin får sitt rum för sig självt och på det sättaet kan sova mer i fred, så de inta ska kunna väcka varandra så lätt som det blir nu.
Men idag är det dagis.
Så jag och Colin kommer ha en vilodag tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar