Look by Linn

20 februari

Inskolning dag 3.
Colin dricker fortfarande ur nappflaska, så idag tog jag med en att ha till honom på dagiset. (Vilgot försökte övertala mig att det bara var Julian som var busig och inte han... Eller hur?!) Han somnade snabbt efter lunch. Jag väntade på Julian så även han fick i sig mat, sen gick vi hem. (Omvägen förbi Sjukhuset, snooorhalt den snabba biten genom skogen.) Colin sov även idag 3 timmar. Ingen vila för Julian, han hade fullt upp med att stå ivägen framför Zeus lucka... 
Ringde och grattade bästa morbror Olle på hans 76-års dag. Grattis Olle!
 
Har även plockat fram mer kläder för Colin att ha på dagis. Sovkläder för vinterkylan, lagade några hål och kände mig lite vuxen... 
Bokade in en bruduppsättning i sommarmaj. Älskar verkligen att fixa med det, redan nu har jag 6 bokningar i sommar. Superkul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar