Look by Linn

Mamma kom sent igår...

Hon är helt underbar på alla sätt men att planera saker långt i förväg, har jag inte ärvt sv min mamma. Hon ringde i tisdags (hon ringer varje dag) och sa att hon tänkte ta tåget ner. Då låg jag i hög feber och ville först inte att jon skulle komma. Mammas imunförsvar är sämst, och får hon denna influensa ligger hon i 2 veckor.
Men såklart hon kom ändå, jag hade ju friskförklarat mig själv igår (kroppen fick en chock, inte helt redo...men men).
I morse när Julian såg sin mormor blev han sååå glad. Colin hade feber igår och båda är fortfarande förkylda. Så jag höll dem hemma från dagis idag. 
Med sig hade hon kläder och skridskor till Julian, som bestämt skulle ha på sig dem. På köksparketten... (men som tur var fick vi inte på dem). Han gick på memot istället som blev en hit.
Mamma tog hand om snorisarna och skickade iväg mig på egentid på BeautyBar... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar