Look by Linn

Lördag hos oss!

I natt hörde jag nån ropa "aj aj".. ick först in till Clin (han kan säga aj och mamma). Men där låg en sovandes son. Julian var vaken. Så in till honom och kröp ner bredvid en kamin. Han hade säkert feber redan då, i morse visade den 39. Fick ligga i sängen (dock vaken innan) till kl 07. Woow!
Båda killarna var riktigt snoriga men bara Julian hade feber. Idag krockade gymtiderna för mig och Karin, så jag körde ett pass på 40 min på crosstrainern. Skön start på denna dag.
Christofer gjorde olika proteinshaker som jag fick vara provsmakare på, tummen upp på samtliga.
(Ni som har kostscheman, dessa måste ni fråga efter, bara ett tips).
Jag hade en riktigt inne-mysar-dag. Pojkarna leker lite med varandra nu, skrattar och busar. Här bjöd Julian Colin på russin, tog först hans napp sen höll han i den tills Clin ätit klart. Ibland är de så gulliga så man nästan dör.
På eftermiddagen kom Yvonne förbi. Christfer tog med Julian i vagnen på promenad. Mysigt att hon kommer inom och säger -Hej! Tycker det är viktigt att de får umgås själva ibland (och jag får egentid oxå med Colin).
Chokladsug, så det blev chokladbollar av den nyttiga varianten till fikat och hemmagjord pizza till kvällsmyset. Ikväll är det Mello, sista deltävlingen. Hoppas artisterna har skärpt till sig ikväll. faktiskt riktigt uselt iår, förrutom Dannys shownummer, seriöst. 10 poäng till honom.
Idag kom jag på det, det där alla sagt till mig i många år.. NU, idag insåg jag det själv. Häftig känsla. Lite vuxenpoäng kände jag och en slags lättnad och lycka... fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar