Look by Linn

Min söndag!

Som vanligt körde vi tiidig morgon.
2 killar uppe ch ville hjälpa mig att plocka ur  diskmaskinen. När jag står badrummet, ropar Julian till mig. Jag kommer ut i köket och han pekar...
Där, just där.. ligger en leksak. I diskmaskinen?! Gulligt av honom att visa. Ingen skada skedd, men jag såg framför mig hur vi hade ett bubbelbad i köket.
Colin vill göra allt Julian gör, så att hänga vid diskmaskinen är det "nya". Nej nej, ropar Julian och försöker vifta bort honom...
Söndagar är det träning med Lisa. Idag körde vi 25min på crosstrainern, lite styrka, armar och mage och sen 25 minuter intervall med lutning på bandet. lagom svettigt. Är så tacksam att mina vänner har kort på TK, för det är här jag har tid med egentid och ses, och det är så mycket rligare att träna ihop. Snart rullar min jobbvardag igång, så det gäller att hålla igång och schemalägga även träningen.
Lägg till bildtext
Colin tg en låång sovstund mitt på dan, inte konstigt, då han var superpigg, alldeles för tidigt i morse. Mellis blev fruktsallad, apelsin ch melon.
Killarna har nu lagt sig, jag ska rdda inför Colins inskolning i morgn 8:30...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar