Look by Linn

Lugn, snäll, envis & omtänksam.. men "Lagom".. Nej.. den beskrivningen ger nog ingen om mig!




Pratade med Linda idag, hon fick sig en avhyvling häromdagen. Upps.. man kan tolka saker olika.  När jag förklarade mig , så skrattade hon. Hon är helt underbar. Är riktigt imponerad av henne, som person, mamma och svägerska. Ibland kokar det även inom mig, men oftast är jag väldigt lugn av mig. (en egenskap som min man älskar mycket hos mig.. alltså när jag är lugn.)
Känner mig en aning bättre i förkyldningen, så det blev ett lätt pass på cykeln framför Skavlan/svt/play.
Har gått tillbaka till min fil & blåbär till frullen.  Och insett efter denna helg att godis är för gott. Lagom är inte min grej, svårt att bara äta 1 bit. Allt eller inget för mig, sån är jag.


2 kommentarer:

  1. Vem vill vara "som alla andra"?
    Du är inspirerande!
    /kram M

    SvaraRadera
  2. Åhh, tack!
    Så glad jag blev, för den komplimangen.
    En del har svårt när man gör saker som inte alla andra gör, har jag märkt. Och jag själv försöker bara leva på det sätt jag och min familj mår bra av. Och jag har lyckats rätt bra med det.
    kram

    SvaraRadera