Look by Linn

Kettelbells & Fiskgrattäng

Idag var det Idas tur att bestämma passet.
10min crosstrainern, 10min rodd, 3 olika övningar med kettelbells 20*3 på varje sida. 2rumpövningar, och avslutningen blev Olgas cardiopass vi körde igår på 25min.
Ett bra pass.
Längtade hem till fiskgrattängen jag gjort till killarna innan jag stack.

Tydligen är toan det roligaste lekstället... Colin skrattar så hjärtligt när han drar i toapappret. Så jag vill ju inte hindra honom.
Idag gav Julian mig sina smutsiga strumpor. 
-Vart ska dessa, Julian? 
-Tvätten! Svarade han.... 
Jag hörde ordet tydligt men han sa det inte igen. Han vet så mycket... Och han snackar, när HAN känner för det.

2 kommentarer:

  1. Vad duktiga ni är, du e verkligen en inspiration Linn!! Kram Elina

    SvaraRadera
  2. Åh vad du är GO!
    Det var just dina statusuppdateringar "5:an avklarad på Berget" som skapade min inspiration. Tyvärr tog det ett tag innan jag verkligen tog tag i det. Men då hade jag VILJAN.
    Tack snälla du och kram på dig.

    SvaraRadera