Look by Linn

Sol, sötsaker & styrkepass, Tisdag!

Dagens lämning gick super. Julian mötte Milton innan vi kom fram till dagis och sen sprang de ikapp in. Stina satt i ett av rummen "-Julian kom och limma med mig?!" Goa glada unge! Dock var Julian mer bussugen och drog iväg med killarna.
Gick hem och möttes av solen. Colin somnade i vagnen.
Vattenmelon till mellis samtidigt som jag gjorde godis. 
Smält 400gr Nutella. Blanda ner 4dl rispuffar. Låt stelnat på papper, skär i bitar. Kommer ge bort dessa i morgon.
Efter dagis hjälpte Julian mig att rulla köttbullar.. Det blev mer likt pannbiffar. Men han ville vara med och var duktig.
TK kl 18:00.
10min på steppmaskinen. Körde sen armar och mage och avslutade med Olgas intervall-lutning i 25minuter. Rätt mör i kroppen efter det passet. Tack för pushningen min vän.
Hämtade ut ett paket från mamma, till killarna Såklart. Colin strl 80 & Julian strl 110. Didrikssons fodrade regnställ. Åh vad du skämmer bort dem, tack!
Tyvärr kom jag hem till ett bubblande badkar... Igen.
Slammsugaren kommer i morgon... igen.

2 kommentarer: