Look by Linn

16 december

Igår gick vi och lade oss vid halv 9, det känns när man är sjuk...och har barn..
Kl 9 hörde jag Julian vakna, han har ju haft perioder han vaknat vid den tiden på kvällen. Men vi låg kvar i sängen och hörde hur han bökade, hostade men ändå inte så mycket. Efter 1 timme så somnade han av sig själv?! Yes säger jag. men vid halv 1 på natten vaknade han igen, fan tänkte jag men gick inte upp och efter 20 minuter hörde jag honom inte längre, utan han somnat igen av sig själv. Underbart!
Vid 04.40 vaknade jag och undrade varför inte lillen vaknat, kunde inte somna om (kan aldrig somna om på morgonen). Kände att min feber var kvar i kroppen, slem i halsen och näsan igentäppt. Fräching som jag är hade jag inte orkat duscha kvällen innan så för att bota lite av febern, tog jag en tidig dusch. Det gjorde faktiskt lite skillnad. Och när jag var klar hade Julian vaknat, jätte snorig och hostig. Så det blev verkligen inget plurr nu på morgonen. Tur att vi badade så mycket på semestern istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar