Look by Linn

-16 grader

vid halv 8 i morse blev Julian trött..inte så konstigt om man vaknar strax efter 4..och snart har han sovit 1,5 timmar.. och jag kan inte somna om på morgonen så jag försöker inte ens. Pratade med Madde och hon rådde mig att ge honom vällingen i hans säng, inte säga nått, utan bara ge den och sen går ut. Och förhoppningsvis jkan han somna om.. vi provar detta i morgon om han vaknar orimligt tidigt. Men han somnar iallefall snabbt nu på kvällarna. Max 5 minuter sen tyst..så vid halv 7 sover han alltid.

2 kommentarer:

  1. Hej hej Linn!

    Läser er blogg lite då och då. Vi har alltid gett barnen vällingen inne på deras rum utan ett ord och helt kallt inte ens tittat på dem. Känns lite hemskt till en början kanske men ögonkontakt kan vara nog så jobbigt ibland. Hoppas att ni får sova lite längre om mornarna snart så att du får lite "egen" tid på kvällarna.

    God Jul & Gott Nytt År!
    Hälsa din bror så mycket.

    Kram Matilda

    SvaraRadera
  2. Hej Matilda,
    jag försökte med den "nya" metoden i morse 04.30, men jag märkte att han var för pigg. Så jag tog upp honom och gav han vällingen och sen dess är vi vakna. Det går ju när jag lägger mig kl 21 :).
    kram på er

    SvaraRadera