Look by Linn

23 december

Pratade med mamma i går och frågade om de tror att de kommer på juldagen, Sven säger att det är inga problem att köra..nej såklart han säger så, för honom finns det aldrig några problem! Saknar dock resorna med "sven air" hoppas de startar till sommaren igen.


Christofers lussebullar, inte helt jämna men jävligt saftiga och goda.


Efter Christofer var hos veterinären, där det togs prover, hon har en infektion i kroppen, så nu får hon pencelin. Så har hon lugnat sig en aning, men hon ska fortfarande in i min garderob och springer runt..inte alla hemma direkt.. men hon ska ta dessa i 10 dagar..fortsättning följer.


Zeus





Nu sitter han och leker på golvet hela tiden, favoritleksakerna ska vara hård och låta mycket.



Verkligheten..håret borta och jag har fått väldigt högt hårfäste..hoppas det kommer tillbaks snart. Tappar fortfarande hår..



Jag älskar att få julkort med bilder, dessa har vi fått iår..och vi skickade själva inga iår, vi lade ut dem på bloggen istället. Tack Isak, Tyra och Lova för detta härliga kort.




Tack Johannes och Alicia för detta fina kort


Jennys snygga tatuering



Ok ..läggningen går ju bra (hoppas på det bästa nu på nyår då vi ska va hos Madde & Henke) Men i morse vaknade han 04.30, försökte att gå in och ge vällingen utan några ord, men han var ju klarvaken, tjoade och tjimade så jag gav lite men det var inte av intresse, så jag tog upp honom och han blev ju supergald ..Ännu en härlig morgonstund med mamma tänkte han säkert..gav vällingen i vår säng, men i morse blev det välling på hela honom?!


Igår han jag ner på stan helt själv, på 1,5 timmar hann jag med det jag skulle, presenter till Yvonne, Linda och Johannes..och till mig själv..eller jag tittade ut, min man tycker jag är så kräsen att det är bäst när jag väljer ut själv. och jag som gillar romantiska överaskningar ..men men..jag kommer älska min julklapp iår :). Är dock inte säker om han blir nöjd med sin, han får en praktisk grej. Men vi får se i morgon helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar