Look by Linn

Annandag Jul

Ok då kör vi..överstället är på (inte för stort direkt)..och debuten sen tidigt -90tal gick bra, dvs jag kom hem helskinnad, bara 1 vurpa och Sven var nöjd med min insats. (han var ju inte impad, utan tyckte min insats var ok för att vara jag). i tog en sväng runt på Mickedala kl 08.45 dåinga grannar kommit ut ännu.
Underbara, värdefulla, älskade Mamma fyller 59 på annandagen.








Kajsa myser framför brasan

Julian och Mamma

Bildbevis att jag faktiskt åkt innan..året var 1990.

På den tiden lånade vi en husvagn som stod i Hundfjället, och så häe snygg ville man göra sig när man skulle ut i spåret. Jag och Karin åkte alltid slalom, men denna gång skulle vi åka längskidor, vad kunde gå fel?!..vad gick rätt?
Ärvd jacka av kusin Jessica, permanent och vikten var på +.

Så här tog vi oss in i husvagnen.

Underbara Karin (till höger) och en kompis vi fann i badhuset, så var det ju alltid när man var mindre. -Hej kom och spela kort med oss! shysst husvagnskänsla.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar