Look by Linn

Jul-jobb-lunch!







Granen klädd och klapparna under.



Jullunch!




Alex, jag och Jenny, gamla Alfianer. Och Alex kan inte vara seriös på kort!


Goa tjejer som jag saknar när jag går hemma, kram på er!








Julklapparna!







Leken i full gång....




Min julklapp i julklapps-tärningsleken.
Jag hann med att köpa julklapp till mannen innan jobbet. Så mysigt de hade dukat upp och så god julmat, min första för iår. Sen var det julklapps utdelning, fastän jag är mammaledig fick jag julklapp från jobbet. Som ifjol fick vi välja bland 6 alternativ. jag tog en stekpanna..iår igen. Jag vet inte hur vi lagar mat men stekpannorna är obrukbara efter ett tag :(.
Sen var det julklappsleken, man slår med tärningen för att först få en klapp och sen byta med de andra. Så kul.
När jag körde hem var vägen ännu sämre en innan..och det snöar fortfarande. Spännande och se hur skottningen kommer att gå i morgon bitti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar