Look by Linn

17 december

-7 ute nu..brr..
Både jag och Julian är fortfarande sjuka, så vi snorar, hostar och myser mest. Christofers förkylning är mycket bättre så det är han som roddar här hemma. Skulle varit till bvc i dag för vägning och mätning men jag avbokade o hoppas vi får en tid nästa vecka istället. På söndag blir Julian 7 månader.
Igår somnade han efter 5 minuter i sin säng. Underbart! Hörde honom ett par ggr inatt men han somnade om av sig självt. Undebart! Även om det inte blir rutin så är såna här nätter guld värda för mig, att få sova själv i sin säng. Igår var jag dyngtrött och la mig redan kl åtta. Och i morse vaknade vi halv 5.
Ska nog försöka ta mig ut till Mickedala livs och köpa mjölk..sen hem igen och tända en brasa.. okej att det är svin kalltute och att vi är sjuka..men man får göra det bästa utav det.
Mysa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar