Look by Linn

Nu dricker vi välling till HP







Nu när Julian äntligen dricker välling (han gillade inte ersättning) så slutar jag helt med ammningen. Alltså ammade jag i 7 månader,bara nattetid de 2 sista månaderna. När jag var gravid trodde jag att jag max skulle amma 3 månader av egoistiska skäl, men tiden bara gick och det är ett visst band man får med sitt barn när man ammar och jag hade inga svårigheter att amma eller att det kändes olustigt så som jag hade tänkt mig.



Så nu när han vaknar ( i morse 05.15) så går vi upp ( vällingen i sängen var ju ingen hit) och myser ner oss i soffan och tar vällingen där. Han gillar helst när han sitter än att han ska ligga och dricka den, så då sitter han i mitt knä samtidigt som vi har en stor filt runt om oss. (Grötfrukosten får han sedan kl 09.00.) Sen läser vi HP medans jag äter min morgonkaffe och frulle, dock har vi beslutat att sluta med HP, så händer det nått viktigt som det står om i tidningen framöver, vänligen informera oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar