Look by Linn

Hallandstrafiken

Jag blev uppmanad av bla min mamma, att ta kontakt med bussbolaget eftersom de mosat min vagn. Ringde då Hallandstrafiken som angav Ariva som ansvariga, ringde vidare och pratade med Alban som tog mitt nr och en Kristina ringde upp senare och tog min berättelse. Då sa hon att chauffören gjort fel som inte hjälpte mig, han satt ju bara kvar på sin plats och sa att han inte kunde göra nått?! Tills en medpassagerare försökte hjälpa mig loss och även han sa att jag satt fast emellan trottoaren och bussen med framhjulen...så hon sa att Per Åke eller Rikard skulle ringa mig eftersom de sitter på skadohanteringen.
Nu får vi se hur lång tid detta tar. Är alltid noga att skriva ner allas namn som jag pratat med och ska bli kontaktad av.
Efter en lång dag hemifrån, välbehövligt pratstund med Nadia och jobbarkompisar kom jag hem med ny energi och till en glad son. Klockan är halv 7 och han sover för natten, ska bli spännande och se när han tänker vakna i natt, en väldigt dålig vana han har för tillfället.
I morgon bitti är det plurret som gäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar