Look by Linn

22 december

När Christofer jobbar kvällar passar jag på att lägga mig tidigt, igår lade jag mig 20.15, somnade 20.30. Jag behöver sömnen då Julian vaknar tididgt, igår 05.10 och idag 04.10.. och då säger han till att han är vaken! Men i morse kände jag inte för att börja dagen såå tidigt så det blev välling i sängen ( det gick galant, han spillde ingenting). Men vid halv 6 insåg jag att det var dags att stiga upp.
Idag ska jag byllsa på mig och Julian och ta oss ner på stan, fixa Yvonnes julklapp och Lindas 30-års present. Jag som alltid är i tid..nu ..2 dagar innan dopparedagen?!..och Julian också ..så allt går supersnabbt?! ..eller inte..
Det är så kul att se när man går fram till en spegel med Julian han skiner upp som en sol och tycker det är jätte kul. Christofer vet vem han har fått det ifrån, det vet inte jag så då måste det ju vara från honom..eller kan kan det vara från mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar