Look by Linn

en riktig glamour bild!


Senaste gången jag gick till en frisör var när jag var höggravid och jag pinade mig igenom 2 timmar i en stol (ryggen var helt "fuck off" och att sitta var det mest smärtsamma jag kunde göra). Men jag ville vara lite fin och tänkte att det skulle dröja länge tills jag kunde gå iväg själv efter att Julian kommit. Men jag blev inte nöjd...bad att få slingor i luggen och de syntes inte ens.. tack för det. Efter det bestämde jag mig för att inte gå till en frisör igen när det gällde färgning/toning av håret. Nu har jag hittat den röda färgen "Goldwell 5R" hos frisören, och jag sätter i den ca var 7:e vecka, kostar 125kr, perfekt! Jag väljer att gå och fixa naglarna och det gör jag var 6:e vecka. Allt kul kostar men man får prioritera. Lite måste man få unna sig även när man är mammaledig med miniinkomst.
Håret har verkligen tunnats ut, speciellt fram i hårfästet. Julian har verkligen starka nypor och det är ju jättebra men inte när han håller fast i ens hår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar