Look by Linn

10 Januari

Så idag är det äntligen måndag..jul och nyårshelgenn och alla dess röda dagar är förbi. Äntligen in i rutiner igen.
Måndag: Mammafika med Bvc--gänget.
Tisdag: inget bokat denna dag, men försöker här fylla i med läkarbesök, manikyr eller fik med vänner.
Onsdag: Kyrkis-öppna förskolan med Veronika
Torsdag: babysim
Fredag: Babyrytmik

Jag gillar att ha saker och ting uppbokat och veta sen vad som händer i veckorna. Jag gillar rutiner.
Har nu också bestämt mig, med samråd av både Sandra och mamma (min man fick mest lyssna vad jag bestämt mig för, denna punkt bestämmesr jag). Vi köper en ny barnvagn, Emmaljunga City Cross. 4fasta hjul, Julian kan ligga i den helt och så har vi en bra nästa barn (nej, jag är inte gravid).
Men vi måste först åka och testa så den får plats i bilen...
Sen ska vi prova bär-ryggsäck, Kommer förhoppningsvis satsa på en som håller för 25 pannor. När vi märker att han är för stor för City crossen så blir det en scooter... Det kstar pengar Linn! Ja, men vad fan, allt kostar pengar och man får tänkapå vad saker och ting är värda att lägga pengar på. Vagnen använder jag varje dag och måste kunna ta mig fram med. Vi köpte den andra på blocket (nu i efterhand skulle vi köpt en stor och stabil, då vi fick en stor bebis.) Men nu med lite mer erfarenhet så vet jag vad jag vill ha.

nej nu måste jag äte upp frullen, piffa till mig, packa vagnen ch försöka ta mig ut i ishalkan..mot fika hos Nelina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar