Look by Linn

27 januari

Feber hela dagen i går, ingen kyrkis och inget sim idag. Julian är bara lite snorig men det är som sagt jag som inte hänger med så bra.
Igår ringde Niclas ch var lite ledsen, tankarna snurrar och när man inte vet vad som händer med sin hjärtsjuka dotter, hur nästa op blir av och hur kommer den att gå? Det är den största utav dem...jag beundrar honom när han skriver på deras blogg, han säger själv att det är bra att få ur sig sina tankar och känslor. Jag känner mig tacksam när han ringer till mig när han är lite nere, 42 mil emellan känns långt ibland, men vi finns alltid för varandra.
I morse hade jag sovmorgon, hörde lillen vakna 04.35....C hämtade välling, bytte ch tänkte inte gå upp före kl06.00 sa han?! Lycka till tänkte jag... efter en stund bök och stök i lillens rum somnar han om?!... 06.50 hör jag honom nästa gång, hmm..kanske ska gå kurs hos min man, jag vill ju inte heller gå upp tidigt men gör det ändå.
Själv så gick jag upp vid 08.00, simmet kändes väldigt avlägset... Får bli nästa vecka. Det får bli myskläder hela dan idag med, inte så tokigt faktiskt. Opps måste köpa fil mjölk då mannen jbbar hela helgen, kanske blir premiär på Maxi med mysis, kan ju inte vara så många som handlar en torsdag?! Eller ska jag skicka iväg mannen, han brukar ju gilla att handla, då han kan fynda bra priser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar