Look by Linn

04.57

jag hade fel på 3 minuter..04.57 väckte han mig. men jag hade tur, han kunde ligga kvar i sin säng till kl 05.45 sen gick vi upp. Jag hoppar ju inte upp vid 5-tiden om jag inte måste, märker jag att han ligger och pratar och grejsar så hinner ens egna kropp vakna till liv tills dagens allvar börjar.
Nu äntligen har hans aptit kommit tillbaka, vällingen var supergod i morse och maten likaså.Min förkyldning vill inte ge sig, jag snorar fortfarande och halsen är retlig. Så det blev bara date med tjejerna på förmiddagen, hoppade över kyrkis.
På eftermiddan så somnade Julian i min famn i soffan, tycker ju att det är så himla mysigt och sitta och vagga honom och bara mysa. Det negativa är ju att inget blir ju gjort här hemma och det är bäst för sig själv att man kissat innan, en 11 kilos kille som trycker på blåsan blir mysstunden inte lika mysig längre ..



Julian var ensam kille idag, Rufus var sjuk stackarn..men Julian var rätt nöjd med att få ta tjejernas nappar.
Josefina hadeäven med sin son Teodor som gärna förklarade vad han lekte och vad som hände med hans gubbar bla bla bla.. jag och Nelina hängde inte riktigt med..men om ett par år sitter man där och har koll på "star wars"-gubbar och allt annat som hör till.

Toedor och Cornelia.

Nelina och Elea.


Julian (med Cornelias napp) och jag (med ett rivmärke på kinden, från Julians naglar..efter jag både klippt och filat dem).

I badbajan i gårkväll..så här kan han sitta hur länge som helst, är han ledsen innan så blir han supernöjd direkt, tyvärr vänder det när man tar upp honm, han blir riktigt ledsen.. hmm. vad göra, han måste ju upp någon gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar