Look by Linn

26 januari

Igår kväll när jag lagt mig kände jag mig inte helt 100..anade sen ett par dar tillbaks att jag skulle få Julians feber. Det var ju 1 månad sen vi hade det senast..
I mrse hörde jag Julian hosta flera ggr, inte som han gör när han sover, ett host och sen somnar om, utan det lät som han satt i halsen, så jag flög upp i sängen 05.10. Upp med honom ch sen gick vi ner tog lite välling. men då kände jag mig febrig och mådde skit, nu var jag ju redan uppe så jag tänkte att jag tar 1:a passet så har jag gjort mitt idag. Som tur var så blev J trött redan vid 08.10 så jag lade honm då och kröp ner i min egen säng. Jag gick upp igen vid 10.15. Dagar som denna uppskattar jag att mannen inte har ett dagjobb, nu kunde han ha Julian och man fick vara sjuk. hade uppbokat hela denna vecka med massor av skojiga dater men idag avbokades allt, simmet i morgon känns heller inte aktuellt just nu.
På fredag är det rytmik och efter det har jag bestämt träff med Maria och lilla Julia, hoppas jag är piggare då.
Nu ligger lillen och sover e.m.-passet och C passade på att åka och träna, sen kommer han hem och tar över passningen, renoveringen i källaren får vila idag, inga problem tyckte C, han är ju hellre med Julian.
Undrar om vi ska ha en feberomgång 1 gång i månaden framöver?..ok att jag gillar rutiner, men inte såna här rutiner tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar