Look by Linn

..fortsättning på vår underbara dag...

När christofer gick upp tog han över Julian, jag kände mig väldigt väldigt trött. Så vid 10-tiden gjore jag ett försök att sova. Kröp ner i sängen och bara njöt, kollade på klockan och då var den 11.00. Det gick visst att somna även på fm, måste ha varit riktigt trött. Lunch och sen promenerade vi ner till stan där jag mötte upp Veronica. Sen gick vi till kyrkis.

Rufus och Veronica.
Jag och 8-månaders barnet Julian

Denna gång kivades de om en gul plastleksak, båda skulle ha den...samtidigt..mest hela tiden.




Här började jag ana oråd...Julian brukar inte vara den som är gnällig men nu visade han det, väldigt tydligt. Efter 1 timme på kyrkis talade han om att NU ville han sova inte på natten utan NU! jag gick runt och vyssade honom i hopp om att han skulle somna i famnen, han höll på att göra det när Veronica talade om att Rufus oxå var trött. Så precis när den goda fikan var serverad så packade vi ihop våra tröttisar och gick på stan istället. De somnade rätt så snabbt i vagnen. Jag kom hem vid 16.00 och då vaknade Julian, så efter 1,5 timmes sömn var han en solstråle igen.

Bästa leksaken i köket, en träslev.




Och vi sitter inte så barnsäkert i stolen, men det är absolut det roligaste att sitta bakåt.
När jag kom hem insåg jag att mannen tagit vår bil till jobbet och han slutar i morgon em och vi som skulle på simmet i morgon bitti?!... känns inte så aktuellt att gå dit 07.20 på morgonen...
jag fick iallefall en komplimang på kyrkis att jag såg fräsch ut efter min natt så det var det bästa som hände mig under dagen...men kvällen är ju inte slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar