Look by Linn

Emmaljunga







Nu har jag äntligen köpt den, barnvagnen. Emmaljunga City Cross, svart med tillhörande vinteråkpåse och skötväska. Har även beställt ett vindskydd som kommer v.8. Nu är vi redo för en lång vinter med superdäck som vi kan ta oss fram på.



I morse såg jag att det hade snöat under natten. Det är glashalt över allt och nu ligger det snö på detta = benbrott. Folk kommer ju inte kunna se isen under och tro det är ok att promenera...aj aj..



Jag har som tur mina broddar, men måste ändå gå försiktigt så att jag får bra fäste. Idag är det kyrkis med Veronica, förhoppningsvis kommer även några från plurret oxå. Bra med öppna förskolan, där sitter vi på golvet och alla barnen får leka och upptäcka varandra, god fika för en 20:a och sen lite sång.
Tyvärr har vår kamera pajat, så då får jag använda vår "poketkamera" tills den är lagad.

1 kommentar:

  1. LINN!
    Hade ingen aning om att du och lilla familjen hade en blogg.
    Så här ska följas! :)
    Hoppas allt är bra med er och att det nya året kommer ge mycket. Kramar

    SvaraRadera