Look by Linn

Feberfyndat idag!

Reafyndat på Tidlöst,
2 st kuddfodral 50#50, vita med änglar (det fanns även i beiget fodral med rosa tryck, är lite sugen men vi får se om det finns kvar om jag bestämmer mig för det oxå, det vita var mer klassiskt men det rosa mer romantiskt, vilka problem man kan ha ibland..)och en snygg ram.


Nu har stolen kommit upp, han satt nog bättre i plaststolen men han får vänja sig att nu är det denna som gäller.





De hade 70% rea på Chilli, men det var utplockat så det ända jag fyndade var plastblommor. Och eftersom jag dekorerar mycket med det hemma så är det bra att ha lite på lager. Min tanke är att ¨få till stången i köket med murgröna och rosor till våren, vi får se om det blir så bra som jag vill att det ska bli.

Idag har jag haft mystassen på mig, lyxade till med lite smink men nu mot kvällen har febern kommit tillbaks, är mitt imunförsvar lika med noll?! Jag hade ju sovmorgon i morse och trodde mina batterier skulle laddas upp, men det krävs visst mer än så, FAN!


Vår lilla familj tog en promenad idag runt stan (min tanke var ju att gå inom Tidlöst). Solen sken och det var riktigt mysigt.



Tyvärr så använder folk Nissan som en soptipp..tragiskt!









Hans hår börjar bli långt igen, dags att klippa så det inte ser ut som en "morgonfrilla" hela tiden. Sen helgen då Julian började bli sjuk har hans aptit varit väldigt dålig, efter promenaden idag så skulle han få sin em-välling, dettog 2 timmar för honom att dricka upp den och han gnäller väldigt mycket. Mer sjuk? tänder? känner han att av att jag är sjuk och inte ger samma uppmärksamhet? Jag är inte direkt orolig men man märker verkligen skillnad mot vår solstråle som aldrig gnäller annars.


Jag försökte ha en mysstund i soffan men det var inte av intresse..vällingen spottade han ut i omgångar och inga leksaker var roliga.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar