Look by Linn

Bilder från veckan..och det är bara tisdag!

Kyrkis på vårhem igår, Julian äter själv, dock bara rån, men han vet hur man skräpar ner..så perfekt att få äta själv när man är borta.

Nelina, Elea och Julian


Veronica och Rufus.

Snyggokortet på mig och Ida som fyller 31 idag, hurra hurra för dig!



På Harrys med Jenny.
Idag hade jag både dejt hemma med Anette och hennes dotter Linnea och sen dejt med Jenny på Harrys. Viktigt att få lämna hemmet utan sonen ibland.

Söta Jenny som vill bli blond igen men jag tyckerdenna hårfärg är kanonsnygg.


Väl hemma så låg Julian och sov...så då måste jag ge tid till min långhåriga bebis. När vi hade besök idag så kom han in och satt med och ville bli klappad, kände mig så trygg eftersom jag vet hur Zeus är. Han går undan om det blir för mycket men tar mer plats nu när Kajsa har flyttat. Vill gärna lägga sig i sängen när jag lägger mig och jag försöker verkligen ge honom den tid han vill ha av mig.
Petra från Göteborg hörde av sig i helgen, Kajsa har verkligen hittat hem. Kände mig så lättad efter vårt samtal och Petra har verkligen förståelse för Kajsa och matar henne med lax. Men hon äter bara när de andra äter, precis som hon betedde sig som bebis, ligger i deras säng på natten och har en mysfilt på elementet, hon gillar ju värmen. Hon hade även varit till veterinären och kollat urinbesvären, men inga tecken på detta nu, dock fick hon tabletter mot hennes mindre fräscha andredräkt. Så mitt dåliga samvete har bytts bort mot att jag känner mig snäll mot Kajsa som givit henne ett sådant mysigt hem där hon får all uppmärksamhet. men visst saknar jag henne...
Vår tvättstuga är under renovering...
..detta är alltså inte ren tvätt som hänger utan mannens jobbarkläder som är fulla av "klipulver" från våtrumstapeten..

Shysst 70-talstapet som skall bytas ut mot vit färg.


Det enda som är fräscht här inne i tvättstugan är vår nya torktumlare och tvättmaskinen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar