Look by Linn

Julian är idag 8 månader!

19 Januari
0 grader ute..mycket snö har smällt bort nu på vägarna.
Vi började 8-månadersfirandet redan kl 03.10?!... hörde Julian skrika till då, väntade lite men insåg att han inte kunde somna om själv, gav napp gick och lade mig igen...upp efter 10 minuter och stoppade in en fot som tittade ut genom spjälorna på sängen..gick och lade mig igen, men insåg efter 2 minuter att nu var han vaken. Så jag gick och hämtade honom och tänkte (drömde mig in i en väldigt fantastiskt dröm) att han kunde kanske somna om i min famn.
Efter ca 30 min gav mannen upp, gick in och lade sig i Julians rum för att få lite sömn inför sin jobbdag.
Vid 05.35 somnade han äntligen... Jippie! Slocknade själv efter 2 sec, tills jag hör Zeus kloa i trappen (absolut förbjudet!!!), så jag flög upp, fattade att han gjorde så för att få uppmärksamhet såklart. Han ville ut, och kom ut väldigt snabbt. Skyndade mig i säng igen för att få lite mer sömn innan julian vaknade...men försent!
Men det är onsdag idag och kyrkis nere på stan , härligt härligt.
Trött som om jag vore riktigt bakis, men igår var jag riktigt pigg hela dagen, alltid något!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar