Look by Linn

14 april

Försökte att gå och lägga mig tidigt igår, men somnade sent. Julian vaknade 05.50 och jag ville verkligen inte gå upp. Blöjan hade ännu en gång inte hållit tätt, så det var bara att byta i hela sängen och kläder på sonen. Vid frukosten så blev hans gröt alldeles för lös, så det var bara att göra om, han stoppade fingrarna i munnen under hela matningen ( han har slutat direkt innan då jag sagt nej!). Jag känner att nu är det denna period i månaden då alla andra är lite väl bitchiga mot mig än vanligt, helt utan anledning... så jag håller mig hemma idag, utan aktiviteter eller någon fikadate. Jag vill ha CHOKLAD!

3 kommentarer:

  1. Hej snygging!
    Vad har du för blöjor?
    Vet att många har problem med Pampers på natten och byter till Libero...du kan ju testa =)
    Kram ses snart /Linda

    SvaraRadera
  2. Hos oss läckte i princip alla blöjor utom Lidls! Fast det kan funka om han får en storlek större blöja på natten , än han har på dagen. Sååå tråkigt att tvätta hela tiden...

    SvaraRadera
  3. Detta har faktiskt bara hänt 3 ggr..men i morse kändes det som att hände hela tiden...eftersom ALLT går emot en ... men tack för tipsen!

    SvaraRadera